سوالات متداول
چطور میتوانم حساب کاربری ایجاد کنم؟
- با شماره موبایل به راحتی میتوانید در کالای برق آیدین ثبت نام کنید. شماره موبایل را در باکس ثبت نام در بالای صفحه گوشه سمت راست وارد کنید، کد ورود برای شما ارسال خواهد شد.
رمز عبورم را فراموش کردم، چطور وارد سایت شوم؟
- اگر رمز عبورتان را به خاطر نمیآورید، گزینه فراموشی رمز عبور را بزنید، کد بازیابی رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد میتوانید رمز عبور جدید تعریف کنید.
میتوانم بدون ورود از سایت خرید کنم؟
- اگر قصد خرید اینترنتی از سایت کالا برق آیدین را دارید باید حتما وارد حساب کاربری شوید تا بعد از انتخاب کالا به مراحل بعدی دسترسی داشته باشید و بتوانید سبد خریدتان را مشاهده و یا ویرایش کنید.
آیا اطلاعاتی که قبلاً در پروفایلم وارد کردم، قابل تغییر است؟
- بله به راحتی و بعد از ورود به سایت با رفتن به صفحه حساب کاربری، به راحتی میتوانید اطلاعات قبلی که وارد کردید را مشاهده و ویرایش کنید.
چطور از سایت کالا برق آیدین خرید کنم؟
- خرید اینترنتی ازسایت کالای برق آیدین بسیار آسان است. برای خرید هر محصول کافی است در صفحه محصول بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید تا محصول به سبد خریدتان برود. اگر قصد سفارش چندین محصول را دارید، میتوانید از همین روش برای اضافه کردن آنها به سبد خریدتان استفاده کنید. با زدن آیکون سبد خرید در بالای صفحه، میتوانید محصولاتی که انتخاب کردید را مشاهده کنید.
آیا امکان اضافه کردن محصول به سفارش خریداری شده وجود دارد؟
بله، تا پیش از اینکه سفارش شما از انبار کالای برق آیدین خارج شود، امکان اصلاح سفارش شما وجود دارد. فقط پیش از خرید و یا بعد از آن حتماً با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگیهای لازم برای ارسال همزمان آنها انجام شود.
چطور میتوانم فاکتور کالایی که خریدم را دریافت کنم؟
با مراجعه به بخش پذوفایل کاربری قسمت سفارش های من میتوانید فاکتور سفارش خود را مشاهده کنید.همچنین میتوانید در بخش توضیحات سفارش درخواست ارسال فاکتور کنید تا برایتان ارسال گردد.
آیا کالایی که خریدم را شخص دیگری میتواند تحویل بگیرد؟
اگر احتمال میدهید که در زمان دریافت سفارش، خودتان حضور نداشته باشید، در قسمت توضیحات سفارش اسامی افرادی که میتوانند بسته را تحویل بگیرند برایمان یادداشت کنید.
روش پرداخت آنلاین از سایت چگونه است؟
خرید آنلاین از سایت بسیار آسان است. بعد از صدور فاکتور با نهایی کردن خرید از طریق درگاه امن بانکی میتوانید مبلغ فاکتورتان را پرداخت کنید.
اگر خریدم ناموفق بود و مبلغ فاکتور از حسابم کم شد، چه زمانی پول بازگشت داده می شود؟
اگر در هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی و یا کارت به کارت با خطا مواجه شدید و مبلغ از حسابتان کم شد، مبلغ کسر شده ماکسیمم تا 48 ساعت از طریق بانک به حسابتان بازگشت داده می شود. مبلغ خریدهای ناموفق به حساب تکنام کالا واریز نمیشود و خطای بانکی است.
چطور میتوانم سفارشی که دریافت کردم را مرجوع کنم؟
سایت کالای برق آیدین تا 7 روز بعد از خرید امکان مرجوعی بدون هیچ قید و شرط فراهم شده است، البته نباید از جنس استفاده و یا آسیب فیزیکی به آن وارد کرده باشید، زیرا در این حالت شرکت به هیچ عنوان سفارش شما را مرجوع نمیکند.
چطور میتوانم خریدی که انجام دادم را لغو کنم؟
اگر مبلغ فاکتور را پرداخت کرده و سپس از خریدتان پشیمان شدید، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید، تا پس از دریافت شماره حساب یا کارت، مبلغ را به حسابتان واریز کنند.در صورت ارسال نشدن سفارش شما ماکسیمم تا 48 ساعت بعد از ثبت لغو سفارش، مبلغ بازگشت داده میشود.
چطور میتوانم سفارشم را تغییر دهم؟
اگر سفارش شما هنوز از انبار کالای برق آیدین خارج نشده باشد، امکان تغییر وجود دارد. در چنین شرایطی لازم است که با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید تا خریدتان را تغییر دهند. اگر سفارش شما ارسال شده باشد، باید محصولی که خریدید را ابتدا از طریق پست به ما مرجوع کنید. به محض دریافت جنس مرجوعی، کارشناسان ما سفارش جدید را مجدداً برای شما ارسال می کنند.
چطور میتوانم سفارش دریافتی را تعویض کنم؟
برای تعویض سفارش دریافتی سفارشتان را با پست برای ما ارسال کنید، بعد از دریافت در انبار کالای برق آیدین، سفارش جدید برای شما ارسال خواهد شد.در این روش هزینه ارسال با پست به انبار کالای برق آیدین و ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد.
محصولی که دریافت کردم آسیب دیده است، چکار کنم؟
اگر در مراحل ارسال، به سفارش شما به هر دلیلی آسیب وارد شد ما بدون هیچ گونه پیش شرطی سفارش را تعویض خواهیم کرد. کالا را با پست برای ما ارسال کنید، بعد از دریافت، آن را تعویض میکنیم و یک جنس جدید برای شما ارسال خواهیم کرد.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش و واریز وجه با توجه به نوع روش ارسالی که انتخاب کردید، سفارش برای شما ارسال خواهد شد. وضعیت سفارش شما به راحتی از طریق پنل کاربری قابل مشاهده است. کافی است که با اکانتی که اقدام به خرید کردید، به سایت وارد شوید.
همچنین در صورت مشاهده هرگونه اشکالی میتوانید برای کارشناسان ما در بخش پشتیبانی پیام ارسال کنید و یا شماره تماسهای درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.
کد رهگیری پستی
پس از ارسال مرسوله شما از طریق پست کد رهگیری پستی شما را از طریق پیامک برایتان ارسال میکنیم.
سفارش ثبت شده چه زمانی ارسال میشود؟
زمان ارسال محصول به نوع آن و روش ارسالی که انتخاب کردید، بستگی دارد. بیشتر کالاهای موجود در سایت در انبار موجود هستند و در روزهای اداری اگر سفارشی برای آنها ثبت شود، همان روز پروسه ارسال آنها آغاز میشود.سفارش هایی که تا ساعت 12 ظهر انجام میشوند در صورت موجود بودن در انبار همان روز تا ساعت 13 ارسال میگردند.
در صورت تاخیر در دریافت بسته چه کار کنم؟
اگر طبق زمان بندی که در پنل کاربریتان ثبت شده است، سفارش را دریافت نکردید، از طریق هر کدام از کانالهای ارتباطی که در صفحه تماس با ما مشاهده میکنید، به ما پیام ارسال کنید، در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری و حل میکنیم.
آیا بعد از خرید امکان تغییر آدرس وجود دارد؟
اگر هنوز سفارش شما ارسال نشده باشد، این امکان وجود دارد. برای تغییر ارسال ابتدا وارد پروفایل کاربریتان شوید و اقدام به ویرایش آدرس کنید، سپس با استفاده از راههای ارتباطی که در صفحه تماس با ما قرار دارد، تغییر آدرس را به واحد پشتیبانی ما اعلام کنید.
در صورت ثبت اشتباه آدرس و یا عدم حضور در زمان رسیدن بسته، چه کاری باید انجام دهم؟
اگر آدرس را اشتباه ثبت کردید و بعد از ارسال مرسوله متوجه آن شدید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمائید تا اگر امکان تغییر وجود دارد، شما را راهنمایی کنند. اما در صورتی که در زمان دریافت بسته پستی در منزل نبودید، میتوانید از طریق اداره پست وضعیت بسته را پیگیری کنید. البته اگر بسته به آدرس ما برگشت زده شود، در اسرع وقت ما مجدداً برای شما بسته را ارسال خواهیم کرد.در این حالت هزینه مجدد بسته پستی به عهده شما می باشد.
چه کالاهایی از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند؟
تمامی سفارش ها به جز در حالتی که خرید به صورت عمده انجام شده باشد و یا ابعاد و وزن مرسوله به گونهای باشد که توسط اداره پست قابل ارسال نباشند، امکان ارسال از طریق پست پیشتاز را دارند. اگر در پنل، ارسال از طریق پست را انتخاب کرده باشید، مرسوله با استفاده از پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.
چه سفارشهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟
ارسال از طریق باربری تنها برای خریدهای عمده و سفارشهایی با مبلغ بیش از 5.000.000 تومان امکان پذیر است.
هزینه ارسال با پست چقدر است؟
بستگی به وزن و سایز بسته پستی هزینه پست در سایت محاسبه میشود.
هزینه ارسال با باربری چقدر است؟
هزینه ارسال باربری به صورت پس کرایه در هنگام تحویل بار در باربری از شما دریافت میگردد.
ارسال رایگان از طریق پست چگونه می باشد؟
در حال حاظر ارسال سفارشات بالای 5.000.000 هزار تومن در سایت کالای برق آیدین تا پایان تابستان رایگان می باشد.
چطور از کد تخفیفم استفاده کنم؟
اگر کد تخفیف کالای برق آیدین را دارید، بعد از اضافه کردن سفارش به سبد خرید و پیش از واریز میتوانید در باکس کد تخفیف، کد ارسال شده را وارد کرده تا تخفیف آن اعمال شود.
اگر سفارشم را لغو کنم کد تخفیفم چه میشود؟
هر کد تخفیف تنها یک بار امکان استفاده دارد، بنابراین با لغو سفارش، کد تخفیف نیز از بین میرود.